LinkedIn už testuje i kanál vertikálních videí

Portál určený původně pro prezentaci životopisu a hledání práce reaguje na trendy a chce se stát mnohem větší platformou. Nasvědčují tomu poslední kroky.

Nedávno jsme tady měli informaci o přípravě jednoduchých a krátkých logických her, v nichž se budou moci utkat zaměstnanci jednotlivých firem. Teď přichází test kanálu vertikálních videí, které se podobají TikToku. Těmito způsoby LinkedIn chce, aby uživatelé na platformě trávili více času.

Podle videa od vedoucího marketingu influencerů budou videa dostupná ve speciální sekci a uživatel bude moci přetáhnutím prstu mezi nimi přepínat, podobně jako v případě TikToku nebo Instagram Reels.

Dříve LinkedIn zkoušel naskočit na trend příběhů. Stories podobné Instagramu ale na síti vydržely necelý rok. Tak uvidíme, zda mají lidí velký zájem o sdílení videí.