Jedenáct reklam před videem na YouTube?!

Všichni asi moc dobře víte, jak otravné umí být reklamy v televizi. Sledujete oblíbený pořad a zničehonic musíte čekat pět minut, mnohdy i déle, protože vám inzerenti prostě musí dát vědět o nové sekačce. Ještě, že existuje YouTube, kde bývá reklam relativně málo a většinou se dají přeskočit…

No, možná ani toto už nebude pravda. Po sociálních sítích totiž začaly kolovat příspěvky a fotografie, které zachycují nový reklamní systém. Namísto dvou nepřeskočitelných reklam před videem jich tak budeme možná nuceni zhlédnout klidně i jedenáct.

Důvod pro učinění tohoto kontroverzního kroku je jasný – YouTube chce, aby si více uživatelů zaplatilo členství v programu YouTube Premium, v důsledku čehož se jim reklamy přestanou ukazovat. Google zatím nový modul testuje na omezeném množství uživatelů. Žádná oficiální zpráva, které by přímo oznamovala, kolik reklam se může objevit, nebyla vydána. YouTube ale na jeden z příspěvků naštvaného uživatele reagoval takto:

„hmm… to se může stát u konkrétního typu reklamního formátu, který se nazývá bumper ads, jelikož je dlouhý maximálně 6 sekund. Pokud chcete, můžete poslat zpětnou vazbu přímo ze služby YouTube skrze nástroj pro zasílání zpětné vazby.“

Zdroje: Twitter