Nejpoužívanějšími aplikacemi jsou sociální sítě a komunikátory od Facebooku, jmenovitě samotná Facebook, WhatsApp, Messenger a Instagram. Následuje Amazon, Twitter, Netflix, Spotify a TikTok.
Útrata za aplikace stoupla meziročně o 20 %, celkem jsme do aplikací „naházeli“ 28 miliard dolarů. Stále platí, že více utrácejí majitelé iPhonů (18 miliard, nárůst o 20 %), ovšem Google zase pozoroval větší nárůst zisků (o 35 % meziročně, celkem 10 miliard dolarů).
Zajímavou odlišností je také to, že na Androidu se stahují víceméně stejně aplikace a hry (55 % vs. 45 %), zatímco na iOS mají hry jen 30% podíl ze všech stažených apek. I přesto jsou ale hry nejziskovější, na iOS jsou zodpovědné za 65 % všech utracených peněz a na Androidu dokonce za 80 %. Nejziskovější (neherní) aplikací byl za toto období TikTok.