
Žebříčky a zlaté nálepky. Swarm se víc blíží starému Foursquare
10. 9. 2014
Rozdělení populární aplikace Foursquare na dvě provázané služby se setkalo s negativními ohlasy. Když se na Foursquare někoho zeptáme, tak většinou zazní odpověď, že po rozdělení přestal aplikaci používat. V názoru, že rozdělení chápeme a v podstatě se nám líbí, kam nové Foursquare míří (větší zaměření na sdílení zajímavých míst a tipů), jsme tak trochu osamocení.
Každopádně, Swarm pomalu nabírá další funkce, díky kterým si Foursquare kdysi získalo takovou oblibu. Aplikace se točí kolem check-inů, ale chyběl jí onen kompetitivní element, díky kterému jste měli doopravdy dobrý pocit, když jste se checkli v nějakém podniku (v původní verzi aplikace jste za to byli ohodnoceni body).
Nyní Swarm zavádí žebříčky. Uvidíte tak, kdo z vašich přátel je ve Swarm nejaktivnější a kolik podniků dané kategorie již stihl navštívit. A vy se jej můžete pokusit překonat. Další novinkou jsou pak zlaté nálepky, které se automaticky přidají k vašemu check-inu. Získáte je vždy, když se dostanete do čela nějakého žebříčku. Například když navštívíte více kaváren než vaši přátelé.