Společnost Xiaomi omylem použila k propagaci reklamu od Applu

Společnost Xiaomi omylem použila k propagaci reklamu od Applu

Různé 6. 7. 2019

Od té doby, co Xiaomi představilo nové 3D smajlíky Mimoji, lidé mluví o kopírování Applu. Noví smajlíci totiž až nápadně připomínají applovské Memoji. Podobnost dokonce zmátla zaměstnance marketingového oddělení Xiaomi, který na stránky čínské firmy nahrál reklamu od Applu. Nebo jde o záměr? Podle PR manažera Xiaomi jde jen o lidskou chybu. Reklama se objevila také na stránkách některých prodejců, kteří nabízejí nový Xiaomi Mi CC9.



Není to poprvé, co byla čínská společnost nařčena z kopírování Applu. Od kalifornské firmy se evidentně inspirovala při návrhu mnoha svých zařízení, ale třeba i konceptu prodejen. Někdejší šéfdesignér Jony Ive kdysi komentoval firmy, co kopírují návrhy od Applu, slovy „sedm, osm let strávíte prací na něčem novém a pak to někdo okopíruje… podle mě je to krádež.“

GALERIE

Čtěte také

Jak budete vypadat za 60 let? FaceApp je opět v kurzu

Jak budete vypadat za 60 let? FaceApp je opět v kurzu

Aplikace Před 23 hodinami

Všimli jste si? Spousta lidí (na internetu) najednou zestárla o desítky let. Může za to stará známá aplikace FaceApp. Sice už je na AppStore...

Pokémon GO upravuje souboje mez trenéry a systém hodnocení pokémonů

Pokémon GO upravuje souboje mez trenéry a systém hodnocení pokémonů

Hra Včera

Pokud stále hrajete Pokémon GO, očekávejte zásadní aktualizaci, která změní systém souboje mezi trenéry a také vyjádření hodnoty...

Chci posílat výběr
nejlepších článků na e-mail