Společnost Xiaomi omylem použila k propagaci reklamu od Applu

Společnost Xiaomi omylem použila k propagaci reklamu od Applu

Různé 6. 7. 2019

Od té doby, co Xiaomi představilo nové 3D smajlíky Mimoji, lidé mluví o kopírování Applu. Noví smajlíci totiž až nápadně připomínají applovské Memoji. Podobnost dokonce zmátla zaměstnance marketingového oddělení Xiaomi, který na stránky čínské firmy nahrál reklamu od Applu. Nebo jde o záměr? Podle PR manažera Xiaomi jde jen o lidskou chybu. Reklama se objevila také na stránkách některých prodejců, kteří nabízejí nový Xiaomi Mi CC9.



Není to poprvé, co byla čínská společnost nařčena z kopírování Applu. Od kalifornské firmy se evidentně inspirovala při návrhu mnoha svých zařízení, ale třeba i konceptu prodejen. Někdejší šéfdesignér Jony Ive kdysi komentoval firmy, co kopírují návrhy od Applu, slovy „sedm, osm let strávíte prací na něčem novém a pak to někdo okopíruje… podle mě je to krádež.“

GALERIE

Čtěte také

Streamování z Xboxu na mobil konečně funguje i u nás

Streamování z Xboxu na mobil konečně funguje i u nás

Aplikace 16. 1. 2020

Microsoft konečně zpřístupnil aplikaci Xbox Game Streaming i českým hráčům. Dosud byla k dispozici jen na vybraných trzích. Díky apce...

Podle OnePlus je na mobily s flexibilním displejem ještě brzo

Podle OnePlus je na mobily s flexibilním displejem ještě brzo

Vychytávka 16. 1. 2020

Čínská společnost OnePlus v poslední době zaujala konceptem mobilu s elektrochromatickým sklem, které dokáže skrýt kamery....

Chci posílat výběr
nejlepších článků na e-mail