Společnost Xiaomi omylem použila k propagaci reklamu od Applu

Společnost Xiaomi omylem použila k propagaci reklamu od Applu

Různé 6. 7. 2019

Od té doby, co Xiaomi představilo nové 3D smajlíky Mimoji, lidé mluví o kopírování Applu. Noví smajlíci totiž až nápadně připomínají applovské Memoji. Podobnost dokonce zmátla zaměstnance marketingového oddělení Xiaomi, který na stránky čínské firmy nahrál reklamu od Applu. Nebo jde o záměr? Podle PR manažera Xiaomi jde jen o lidskou chybu. Reklama se objevila také na stránkách některých prodejců, kteří nabízejí nový Xiaomi Mi CC9.



Není to poprvé, co byla čínská společnost nařčena z kopírování Applu. Od kalifornské firmy se evidentně inspirovala při návrhu mnoha svých zařízení, ale třeba i konceptu prodejen. Někdejší šéfdesignér Jony Ive kdysi komentoval firmy, co kopírují návrhy od Applu, slovy „sedm, osm let strávíte prací na něčem novém a pak to někdo okopíruje… podle mě je to krádež.“

GALERIE

Čtěte také

Strategie Tropico se dočká Android verze. Podporuje ale jen pár mobilů

Strategie Tropico se dočká Android verze. Podporuje ale jen pár mobilů

Hra Před 23 hodinami

Populární počítačová hra Tropico se dočká mobilní verze pro Android. Už je dokonce na Google Play, ovšem zatím jen s možností...

Česká apka ARnie dodá běžným věcem úplně nový rozměr

Česká apka ARnie dodá běžným věcem úplně nový rozměr

Aplikace 13. 8. 2019

Čeští vývojáři mobilních aplikací se nebojí ani rozšířené reality. Jako příklad můžeme uvést například AR smajlíky Facemoji...

Chci posílat výběr
nejlepších článků na e-mail