Společnost Xiaomi omylem použila k propagaci reklamu od Applu

Společnost Xiaomi omylem použila k propagaci reklamu od Applu

Různé 6. 7. 2019

Od té doby, co Xiaomi představilo nové 3D smajlíky Mimoji, lidé mluví o kopírování Applu. Noví smajlíci totiž až nápadně připomínají applovské Memoji. Podobnost dokonce zmátla zaměstnance marketingového oddělení Xiaomi, který na stránky čínské firmy nahrál reklamu od Applu. Nebo jde o záměr? Podle PR manažera Xiaomi jde jen o lidskou chybu. Reklama se objevila také na stránkách některých prodejců, kteří nabízejí nový Xiaomi Mi CC9.



Není to poprvé, co byla čínská společnost nařčena z kopírování Applu. Od kalifornské firmy se evidentně inspirovala při návrhu mnoha svých zařízení, ale třeba i konceptu prodejen. Někdejší šéfdesignér Jony Ive kdysi komentoval firmy, co kopírují návrhy od Applu, slovy „sedm, osm let strávíte prací na něčem novém a pak to někdo okopíruje… podle mě je to krádež.“

GALERIE

Čtěte také

Mobilní Call of Duty vychází už za pár dní. Podívejte se na nové video

Mobilní Call of Duty vychází už za pár dní. Podívejte se na nové video

Hra 19. 9. 2019

Call of Duty: Mobile se po dlouhém betatestování konečně dočkalo data premiéry – 1. října. Vyjde současně na Google Play i App Store...

Revolut otevřel obchodování s akciemi pro všechny uživatele. I v ČR

Revolut otevřel obchodování s akciemi pro všechny uživatele. I v ČR

Aplikace 19. 9. 2019

Pokud jste si vytvořili účet ve fintech aplikaci Revolut, v e-mailové schránce byste měli mít zprávu, že se vám otevřelo obchodování...

Chci posílat výběr
nejlepších článků na e-mail