Minimalistické reklamy Applu se zaměřují na zabezpečení a ekologii

Minimalistické reklamy Applu se zaměřují na zabezpečení a ekologii

Různé 2. 7. 2019

Při natáčení pořadů pro svou Apple TV+ se společnost s nakousnutým jablkem v logu zaměřuje na kvalitu, ovšem u produkce reklam na své výrobky dává spíše na kvantitu. Nové reklamy se kanálu Apple objevují skoro každý týden.



Poslední série je pojata velmi minimalisticky. Patnáctisekundové klipy jsou tvořeny textem a jednoduchými, i když efektivní animacemi. Dvě ze tří reklam se zabývají tématem bezpečnosti. Apple upozorňuje na šifrování zpráv posílaných přes iMessage a na přísné kontroly aplikací před zařazením do App Store. Kampaň přichází pár dní poté, co internetem proběhly výsledky výzkumu o vysokém počtu nebezpečných aplikací v nabídce Google Play.



Třetí reklama je ekologická – Apple recykluje staré a poškozené iPhony do posledního dílku. Využije se dokonce i necelý gram wolframu, který se v mobilu nachází. To je chvályhodné. Na druhou stranu, pokud byste chtěli například recyklovat AirPods, firmy, jež se touto činností zabývají, vám sluchátka s největší pravděpodobností nevezmou. Jak ukázal web iFixit, konstrukce sluchátek znesnadňuje vyjmutí baterie a tím pádem i případnou recyklaci.

Čtěte také

Jak budete vypadat za 60 let? FaceApp je opět v kurzu

Jak budete vypadat za 60 let? FaceApp je opět v kurzu

Aplikace Před 22 hodinami

Všimli jste si? Spousta lidí (na internetu) najednou zestárla o desítky let. Může za to stará známá aplikace FaceApp. Sice už je na AppStore...

Pokémon GO upravuje souboje mez trenéry a systém hodnocení pokémonů

Pokémon GO upravuje souboje mez trenéry a systém hodnocení pokémonů

Hra Včera

Pokud stále hrajete Pokémon GO, očekávejte zásadní aktualizaci, která změní systém souboje mezi trenéry a také vyjádření hodnoty...

Chci posílat výběr
nejlepších článků na e-mail