Minimalistické reklamy Applu se zaměřují na zabezpečení a ekologii

Minimalistické reklamy Applu se zaměřují na zabezpečení a ekologii

Různé 2. 7. 2019

Při natáčení pořadů pro svou Apple TV+ se společnost s nakousnutým jablkem v logu zaměřuje na kvalitu, ovšem u produkce reklam na své výrobky dává spíše na kvantitu. Nové reklamy se kanálu Apple objevují skoro každý týden.



Poslední série je pojata velmi minimalisticky. Patnáctisekundové klipy jsou tvořeny textem a jednoduchými, i když efektivní animacemi. Dvě ze tří reklam se zabývají tématem bezpečnosti. Apple upozorňuje na šifrování zpráv posílaných přes iMessage a na přísné kontroly aplikací před zařazením do App Store. Kampaň přichází pár dní poté, co internetem proběhly výsledky výzkumu o vysokém počtu nebezpečných aplikací v nabídce Google Play.



Třetí reklama je ekologická – Apple recykluje staré a poškozené iPhony do posledního dílku. Využije se dokonce i necelý gram wolframu, který se v mobilu nachází. To je chvályhodné. Na druhou stranu, pokud byste chtěli například recyklovat AirPods, firmy, jež se touto činností zabývají, vám sluchátka s největší pravděpodobností nevezmou. Jak ukázal web iFixit, konstrukce sluchátek znesnadňuje vyjmutí baterie a tím pádem i případnou recyklaci.

Čtěte také

Apple čelí kritice za ban aplikace mapující protesty v Hongkongu

Apple čelí kritice za ban aplikace mapující protesty v Hongkongu

Různé 11. 10. 2019

Apple je další firmou, která je obviněná z „podlézání“ Číně. A to hned ze dvou důvodů: zaprvé na území Hongkongu...

Uber testuje nový tarif, který počítá s domácími mazlíčky

Uber testuje nový tarif, který počítá s domácími mazlíčky

Aplikace 9. 10. 2019

Je tomu pár dní, co Uber spustil v Česku tarif Uber XL, který je určený pro větší skupiny. V Praze si tak můžete pronajmout SUV...

Chci posílat výběr
nejlepších článků na e-mail