V propagační kampani Huawei P30 byly použity fotky ze zrcadlovky

V propagační kampani Huawei P30 byly použity fotky ze zrcadlovky

Různé 11. 3. 2019

Jedním z největších taháků mobilu Huawei P30 má být foťák s minimálně pětinásobným přiblížením. Na zoom láká i marketingová kampaň společnosti běžící na čínských sociálních sítích. Jak se ale ukázalo, fotky z kampaně nebyly pořízeny mobilem. Jde o snímky vyfocené zrcadlovkou, které si firma koupila ve fotobance. Platí to přinejmenším pro fotku dítěte s kachničkami i pro snímek sopky.



V rámci marketingových kampaní výrobců mobilů jde o běžnou praxi. I když většinou má přešlap na svědomí regionální pobočka nebo distributor.

GALERIE

Čtěte také

Huawei v ČR otevře první Experience Store. Nabízet bude produkty, servis i workshopy

Huawei v ČR otevře první Experience Store. Nabízet bude produkty, servis i workshopy

Různé 21. 3. 2019

Společnost Huawei v Česku otevře první obchod typu Experience Store. Jako vhodné místo si čínský výrobce vybral obchodní centrum...

Apple začal prodávat nové AirPods. Mají pouzdro s bezdrátovým nabíjením

Apple začal prodávat nové AirPods. Mají pouzdro s bezdrátovým nabíjením

Vychytávka 20. 3. 2019

Série překvapení pokračuje. Apple – opět bez tiskovky – představil a rovnou začal prodávat novou generaci sluchátek Apple...

Chci posílat výběr
nejlepších článků na e-mail