V propagační kampani Huawei P30 byly použity fotky ze zrcadlovky

V propagační kampani Huawei P30 byly použity fotky ze zrcadlovky

Různé 11. 3. 2019

Jedním z největších taháků mobilu Huawei P30 má být foťák s minimálně pětinásobným přiblížením. Na zoom láká i marketingová kampaň společnosti běžící na čínských sociálních sítích. Jak se ale ukázalo, fotky z kampaně nebyly pořízeny mobilem. Jde o snímky vyfocené zrcadlovkou, které si firma koupila ve fotobance. Platí to přinejmenším pro fotku dítěte s kachničkami i pro snímek sopky.



V rámci marketingových kampaní výrobců mobilů jde o běžnou praxi. I když většinou má přešlap na svědomí regionální pobočka nebo distributor.

GALERIE

Čtěte také

Mobilní Call of Duty vychází už za pár dní. Podívejte se na nové video

Mobilní Call of Duty vychází už za pár dní. Podívejte se na nové video

Hra Včera

Call of Duty: Mobile se po dlouhém betatestování konečně dočkalo data premiéry – 1. října. Vyjde současně na Google Play i App Store...

Revolut otevřel obchodování s akciemi pro všechny uživatele. I v ČR

Revolut otevřel obchodování s akciemi pro všechny uživatele. I v ČR

Aplikace Včera

Pokud jste si vytvořili účet ve fintech aplikaci Revolut, v e-mailové schránce byste měli mít zprávu, že se vám otevřelo obchodování...

Chci posílat výběr
nejlepších článků na e-mail