V propagační kampani Huawei P30 byly použity fotky ze zrcadlovky

V propagační kampani Huawei P30 byly použity fotky ze zrcadlovky

Různé 11. 3. 2019

Jedním z největších taháků mobilu Huawei P30 má být foťák s minimálně pětinásobným přiblížením. Na zoom láká i marketingová kampaň společnosti běžící na čínských sociálních sítích. Jak se ale ukázalo, fotky z kampaně nebyly pořízeny mobilem. Jde o snímky vyfocené zrcadlovkou, které si firma koupila ve fotobance. Platí to přinejmenším pro fotku dítěte s kachničkami i pro snímek sopky.



V rámci marketingových kampaní výrobců mobilů jde o běžnou praxi. I když většinou má přešlap na svědomí regionální pobočka nebo distributor.

GALERIE

Čtěte také

Originální survival Dead by Daylight míří na Android a iOS

Originální survival Dead by Daylight míří na Android a iOS

Hra Právě teď

Další velká hra se dočká své mobilní verze a na rozdíl od PC originálu bude zdarma. Mobilní verze Dead by Daylight vyjde ještě letos na...

Konec otravným notifikačním tečkám? V testovací verzi Facebooku jdou vypnout

Konec otravným notifikačním tečkám? V testovací verzi Facebooku jdou vypnout

Aplikace Právě teď

Facebook si umí říct o pozornost mnoha způsoby. Kromě e-mailů a notifikací jsou to například červené tečky, které agresivně svítí nad...

Chci posílat výběr
nejlepších článků na e-mail