V propagační kampani Huawei P30 byly použity fotky ze zrcadlovky

V propagační kampani Huawei P30 byly použity fotky ze zrcadlovky

Různé 11. 3. 2019

Jedním z největších taháků mobilu Huawei P30 má být foťák s minimálně pětinásobným přiblížením. Na zoom láká i marketingová kampaň společnosti běžící na čínských sociálních sítích. Jak se ale ukázalo, fotky z kampaně nebyly pořízeny mobilem. Jde o snímky vyfocené zrcadlovkou, které si firma koupila ve fotobance. Platí to přinejmenším pro fotku dítěte s kachničkami i pro snímek sopky.



V rámci marketingových kampaní výrobců mobilů jde o běžnou praxi. I když většinou má přešlap na svědomí regionální pobočka nebo distributor.

GALERIE

Čtěte také

V nové reklamě na iPad dostal hlavní roli bývalý moderátor pořadu Eso

V nové reklamě na iPad dostal hlavní roli bývalý moderátor pořadu Eso

Různé 20. 4. 2019

Nejnovější reklama Applu ukazuje, jak vypadá takový běžný den s iPadem Pro. Všestrannost nového tabletu demonstruje známá tvář...

PUBG, Clash Royale a další hry s výhodnými nabídkami! Google Play rozjel slevy na mobilní hry

PUBG, Clash Royale a další hry s výhodnými nabídkami! Google Play rozjel slevy na mobilní hry

Hra 18. 4. 2019

I Velikonoce mohou být příležitostí ke slevám v obchodech. V Obchodě Play aktuálně najdete hned dvě slevové sekce. V první jsou hry...

Chci posílat výběr
nejlepších článků na e-mail