Sluší? Díky AR reklamám na Facebooku si můžete oblečení vyzkoušet virtuálně

Sluší? Díky AR reklamám na Facebooku si můžete oblečení vyzkoušet virtuálně

Aplikace 10. 7. 2018

Facebook testuje nový reklamní formát, a i když nás internetové bannery často otravují, musíme uznat, že tohle vypadá opravdu zajímavě! Nové reklamy totiž využívají technologii rozšířené reality. Jako první je využil módní dům Michael Kors k propagaci nové kolekce slunečních brýlí. Návštěvníci si mohou brýle vyzkoušet přímo na Facebooku.

Funguje to jako selfie filtry, kterých je Facebook plný, akorát v tomto případě si nenasazujete nějakou virtuální masku, nýbrž konkrétní model brýlí. Můžete si vyzkoušet, zda vám brýle sluší, aniž byste vážili cestu do obchodu. Nebo si můžete zeptat svých přátel prostřednictvím ankety. Sluší? Šup s tím do košíku – opět virtuálního – a pak už si jen počkat na balík.
 

FBB Blog - Holiday: Sephora

 

Zveřejnil(a) Facebook Business dne Pondělí 9. červenec 2018


Dalším příkladem je výběr rtěnky na facebookovém profilu Sephory. U komerčních selfie-filtrů to ale jen začíná. V budoucnu si budete moci stejným způsobem vyzkoušet také oblečení nebo se perspektivou mobilní kamery podívat, jak by vašemu obýváku slušel nový gauč apod.

Bohužel, v tuto chvíli je reklama k dispozici pouze americkým návštěvníkům stránky Michael Kors. Jak už to u novinek bývá, Facebook chce formát nejprve otestovat na omezeném okruhu uživatelů.

Čtěte také

Huawei v ČR otevře první Experience Store. Nabízet bude produkty, servis i workshopy

Huawei v ČR otevře první Experience Store. Nabízet bude produkty, servis i workshopy

Různé 21. 3. 2019

Společnost Huawei v Česku otevře první obchod typu Experience Store. Jako vhodné místo si čínský výrobce vybral obchodní centrum...

Apple začal prodávat nové AirPods. Mají pouzdro s bezdrátovým nabíjením

Apple začal prodávat nové AirPods. Mají pouzdro s bezdrátovým nabíjením

Vychytávka 20. 3. 2019

Série překvapení pokračuje. Apple – opět bez tiskovky – představil a rovnou začal prodávat novou generaci sluchátek Apple...

Chci posílat výběr
nejlepších článků na e-mail