Sluší? Díky AR reklamám na Facebooku si můžete oblečení vyzkoušet virtuálně

Sluší? Díky AR reklamám na Facebooku si můžete oblečení vyzkoušet virtuálně

Aplikace 10. 7. 2018

Facebook testuje nový reklamní formát, a i když nás internetové bannery často otravují, musíme uznat, že tohle vypadá opravdu zajímavě! Nové reklamy totiž využívají technologii rozšířené reality. Jako první je využil módní dům Michael Kors k propagaci nové kolekce slunečních brýlí. Návštěvníci si mohou brýle vyzkoušet přímo na Facebooku.

Funguje to jako selfie filtry, kterých je Facebook plný, akorát v tomto případě si nenasazujete nějakou virtuální masku, nýbrž konkrétní model brýlí. Můžete si vyzkoušet, zda vám brýle sluší, aniž byste vážili cestu do obchodu. Nebo si můžete zeptat svých přátel prostřednictvím ankety. Sluší? Šup s tím do košíku – opět virtuálního – a pak už si jen počkat na balík.
 

FBB Blog - Holiday: Sephora

 

Zveřejnil(a) Facebook Business dne Pondělí 9. červenec 2018


Dalším příkladem je výběr rtěnky na facebookovém profilu Sephory. U komerčních selfie-filtrů to ale jen začíná. V budoucnu si budete moci stejným způsobem vyzkoušet také oblečení nebo se perspektivou mobilní kamery podívat, jak by vašemu obýváku slušel nový gauč apod.

Bohužel, v tuto chvíli je reklama k dispozici pouze americkým návštěvníkům stránky Michael Kors. Jak už to u novinek bývá, Facebook chce formát nejprve otestovat na omezeném okruhu uživatelů.

Čtěte také

Mobil se skládacím displejem od Samsungu půjde do prodeje už příští rok

Mobil se skládacím displejem od Samsungu půjde do prodeje už příští rok

Vychytávka Před 2 hodinami

Internet zaplavila další vlna spekulací o údajném revolučním mobilu značky Samsung – s displejem, který je možný přehnout...

Oblíbené „bloby“ jsou zpátky! Ale jen jako stickery v Gboardu

Oblíbené „bloby“ jsou zpátky! Ale jen jako stickery v Gboardu

Aplikace Před 3 hodinami

Ne všechny změny, které přinesl Android Oreo, byly k dobrému. S novou verzí operačního systému například zmizely z nabídky...

Chci posílat výběr
nejlepších článků na e-mail