Apple vs. Samsung: Souboj nových reklam. Kdo vyhrál?

Apple vs. Samsung: Souboj nových reklam. Kdo vyhrál?

21. 7. 2015

Těsně po sobě se oba mobilní giganti vytáhli s novými reklamami. Sice nejdou do přímého střetu, ale i tak jsou to pořád videa, která vás mají přilákat na jednu či druhou stranu. Apple na to jde klasicky – snaží se upozornit na množství aplikací, které App Store nabízí. Reklamu pak uzavírá slogan „Když to není iPhone, tak to není iPhone.“


Reklama Amazing Apps od Apple.
 
Samsung naopak zvolil úplně jinou cestu a zkouší brnkat na naše emoce. Resp. Se na nich vozí jako na surfovém prkně. Dvojice nových reklam totiž upozorňuje na to, že se společnost stala partnerem asociace surfingových profesionálů ASP. Jednotlivé produkty jsou ukázány jenom krátce a důraz je kladený na malé lidské příběhy... A na nás to funguje.
 


 
Dvě reklamy od Samsungu.

Mimochodem, pokud nevíte, co v té druhé reklamě hraje za písničku. Tak byste si měli stáhnout aplikaci Shazam. Je Absolute Begginers od Paula Cantelona a Ashley McCluskey.

Čtěte také

Harry Potter se dočkal nové mobilní hry. Bohužel…

Harry Potter se dočkal nové mobilní hry. Bohužel…

Hra Před 22 hodinami

Harry Potter: Hogwarts Myster – první ze dvou oficiálních mobilních her naplánovaných na tento rok právě vyšla. Trailery nás...

Google vyměnil emoji revolveru za stříkací pistolku

Google vyměnil emoji revolveru za stříkací pistolku

Různé Před 23 hodinami

Když Apple vyměnil na svých zařízeních emoji pistole za zelenou stříkací pistolku, vysloužil si od mnoha lidí posměch anebo rovnou...

Chci posílat výběr
nejlepších článků na e-mail