
Novinka Warcraft Rumble za pouhé čtyři dny vygenerovala příjmy ve výši 4 milionů dolarů. Společnost Blizzard může slavit úspěch na poli mobilních her, a to i přesto, že není dostupná na klíčovém území, jako je Čína.
Warcraft Rumble vyšel celosvětově 4. 11. letošního roku pro Android a iOS. Hra je zdarma, takže veškeré příjmy pocházejí z mikrotransakcí. 47 % příjmů a 23 % stažení je evidováno v USA.
TIP: Věděli jste, že nejen aplikace samotné, ale i nákupy uvnitř apek a předplatné můžete hradit platbou přes operátora? Útrata se jednoduše připíše k měsíčnímu vyúčtování.
Titul se umístil na prvním místě v žebříčku free-to-play her pro iOS ve 31 teritoriích, kde byl uveden na trh. Celkově se dostal do první desítky v 61 teritoriích, včetně Jižní Koreje, Hongkongu, Macaa a Tchaj-wanu.
Warcraft Rumble je popisován jako Clash Royale s více MOBA atmosférou, ve které je velké množství postav ze světa Warcraftu stylizovaných do podoby minifigurek.