Dlouhé nepřeskočitelné reklamy na Google Play končí

Hraní androidových her může být opravdu nepříjemné. Někteří vývojáři totiž do svých výtvorů schovávají nedobrovolné dlouhé reklamy, které mohou neustále zážitek z hraní kazit. I proto se Google rozhodnul přijít s novými pravidly, které bude na Google Play Store vymáhat.

Nepřeskočitelné reklamy dostávají časový limit. Teď už nebudou moct přesáhnout patnáct sekund. To je pořád znát, alespoň už ale ne tak drasticky. Pokud si reklamu spouštíte dobrovolně výměnou za herní odměnu, může stanovený časový limit přesáhnout.

Reklamy také nebudete vídat před načtením aplikace, před spuštěním úrovně nebo během hraní. To by mělo zážitek ze hry opravdu zpříjemnit a donutit vývojáře k implementaci pasivnějšího vkládání reklam do svých výtvorů.

Nová pravidla budou platit od 30. září 2022.