Předplatné na Instagramu odemkne prémiový obsah

Máme tady další sociální síť, která zavede předplatná. Po Telegramu a Snapchatu následuje Instagram, od dvou předchozích platforem se ale liší tím, že si nepořídíte výhody v rámci celé služby, ale jen u svého oblíbeného tvůrce.

O tom, že se na Instagramu předplatného jednou dočkáme, se vědělo už v lednu. Mark Zuckerberk, ředitel společnosti Meta, nás však posunul spuštění zase o krok blíže, když ve svém příběhu oznámil, že se nová funkce začíná pomalu rozšiřovat.

Tvůrci internetového obsahu tak získají další způsob, jak si přivydělat a zároveň zapojit svou nejvěrnější komunitu. Influenceři budou moci zveřejnit celou řadu prémiového obsahu, který se zobrazí pouze předplatitelům. Patří tam příspěvky, Reels nebo přímé přenosy. Kromě toho budou moci zakládat malé skupiny pro maximálně 30 lidí, kam se opět budou moci dostat pouze předplatitelé.

Předplatit se dá zatím obsah pouze u některých tvůrců a služba navíc není dostupná v České republice. Budeme doufat, že se k nám postupem času rozšíří.