T-Mobile partnerem festivalu Colours of Ostrava

Společnost T-Mobile se stala technologickým partnerem jednoho z nejprestižnějších evropských festivalů Colours of Ostrava. Mobilní operátor na akci, jež každoročně přivítá desetitisíce návštěvníků, poskytne své nejmodernější 5G technologie, které pomohou zajistit provoz služeb v areálu včetně bezhotovostních plateb. Pro své zákazníky T-Mobile připravil soutěž o vstupenky na festival a speciální slevové akce přímo v aplikaci Můj T-Mobile.

Operátor na festivalu zajistí pokrytí 5G a LTE přes mobilní vysílače. Ty je na místě schopen připravit do ostrého provozu v řádu několika hodin a pokryjí plochu několika kilometrů čtverečních. Díky takto posílenému signálu bude v areálu zajištěn například provoz všech platebních terminálů, kdy letošní ročník bude poprvé výhradně v cashless formátu. Návštěvníci akce tak pro platby nepotřebují hotovost, a naopak mohou maximálně využít všechny hlavní druhy a typy platebních karet, své mobilní telefony, chytré hodinky nebo další hardware.

„20. ročník festivalu jsme připravili ve velkém stylu a s mnoha novinkami – ať z hlediska programu nebo servisu pro návštěvníky. A velmi si ceníme toho, že se poprvé naším technologickým partnerem stal největší mobilní operátor v zemi – společnost T-Mobile. I díky němu můžeme návštěvníkům v celém areálu umožnit bezhotovostní platby kartami či chytrými hodinkami, což usnadní a zrychlí obsluhu a servis,“ komentuje spolupráci Zlata Holušová, ředitelka Colours of Ostrava.

„Díky pokrytí vítkovického areálu naší rychlou a spolehlivou 5G a LTE sítí si lidé letos mohou užít výhody bezhotovostního placení, aniž by museli složitě nabíjet čipy či kupovat žetony. Zároveň chceme festival nabídnout co největšímu počtu našich zákazníků, proto budou Colours jako jeden z evropských festivalů součástí projektu Summer of Joy, Youth & Freedom, na kterém spolupracujeme s mateřským Deutsche Telekom a dalšími sesterskými společnostmi. Colours totiž mají ideální polohu nejen pro české zákazníky a fanoušky, ale také pro mnohé návštěvníky z Polska a Slovenska,“ doplňuje Ladislav Báča, ředitel značky a marketingové komunikace T-Mobile.

T-Mobile chce touto spoluprací mimo jiné znovu upozornit na důležitost tématu rovnováhy mezi on-line a off-line světem a na to, že hudba oba tyto světy propojuje. Pro své zákazníky proto od zítřejšího odpoledne připravil v aplikaci Můj T-Mobile v sekci Srdcovky nejen soutěž o vstupenky zdarma, ale také slevu na další stovky vstupenek. Akce platí do vyčerpání kódů. Operátor letos nabídne i soutěže pro zaměstnance nebo pro generaci Z, na kterou se celá skupina Deutsche Telekom chce toto léto též zaměřit.