Vývojáři Assassin's Creed mají umělou inteligenci na generování dialogů

Společnost Ubisoft, která vytváří a vydává hry jako Assassin's Creed, Watch Dogs, The Division, The Crew, Prince of Persia a Rayman, přichází s nástrojem strojového učení, který uvolní scenáristům ruce. Umělá inteligence dokáže automaticky generovat dialogy ve videohrách, aby se skuteční scenáristé mohli soustředit na důležitější oblasti hry.

Umělá inteligence, kterou Ubisoft pojmenoval Ghostwriter, se bude zaměřovat na takzvané štěky. Jde o dialogy, které slyšíte při procházení světa mezi nehratelnými postavami, například v rozsáhlých světech her Assassin's Creed a Watch Dogs. Dialogy v pozadí jsou důležité pro ponoření hráče do světa, ale současně je někteří hráči ignorují a scenáristům zbytečně přidělávají práci.

Ghostwriter má tyto štěky umět generovat na základě stanovených klíčových slov. Po vygenerování je scenárista upraví a použije dle svého uvážení. Kromě uvolnění rukou scenáristům má tato umělá inteligence v budoucnu do her přinést i dialogy, které se tolik neopakují.