TikTok se vrhne do světa her

TikTok provádí ve Vietnamu testy, aby uživatelé mohli v této aplikaci pro sdílení videí hrát hry, informuje agentura Reuters. Platforma má více než jednu miliardu aktivních uživatelů každý měsíc a implementace her by ještě zvýšila množství času, který lidé v aplikaci stráví. A také by samozřejmě vzrostl příjem z reklam. Minihry běžně běží díky technologii HTML5. Právě hry tohoto typu by měly být do TikToku zavedeny.

Společnost ByteDance, v jejímž vlastnictví je platforma TikTok, údajně plánuje širší rozšíření her po jihovýchodní Asii. Ve Spojených státech bylo podle všeho spuštěno her jen pár. Mezi nimi byla třeba i hudební a taneční hra Disco Loco 3D od společnosti Zynga, v níž na dlouhém parketu sbíráte diamanty.

TikTok prý začne u jednodušších hříček a miniher, později by se ale měl přesunout k ambicióznějším výtvorům, uvádí jeden ze zdrojů Reuters.

Dobré by bylo zmínit, že na sociální síti Douyin, která je čínský TikTok vytvořený stejnou společností, je možnost hraní her zavedena už od roku 2019. Už od samotného počátku by měly herní tituly na TikToku obsahovat reklamy, podíl z nich se rozdělí mezi ByteDance a samotné vývojáře.

Zdroje: Reuters