vivo je partnerem šampionátu UEFA Euro 2024

Společnost vivo je opět hrdým partnerem kontinentálního fotbalového šampionátu UEFA Euro 2024™ a pro fanoušky chystá soutěže o vstupenky na zápasy, včetně těch mimořádně atraktivních s českou reprezentací.

Do oficiálního zahájení evropského šampionátu UEFA Euro 2024™ v Mnichově zbývá méně než 90 dnů a společnost vivo připomíná, že je opět hrdým oficiálním partnerem a přináší oficiální smartphone Mistrovství Evropy ve fotbale. „S miliony fanoušků fotbalu nejen po celé Evropě hodláme zážitky z očekávané akce intenzivně sdílet a je pro nás ctí, že můžeme poskytnout jedinečné zážitky i mimo hřiště. Když se světový fotbal spojí se špičkovou technologií a nejlepším českým fotbalistou, na české a slovenské příznivce čeká spoustu zajímavého obsahu, i když zrovna nebudou fandit na tribuně,“ říká Gabriela Roušarová, marketingová manažerka českého zastoupení společnosti vivo pro Českou republiku

Špičková technologie, špičkový ambasador

Mistrovstvím Evropy nás bude celou dobu provázet česká ikona, která si s míčem rozumí jako málokdo jiný, vivo brand ambasador Patrik Schick. Český fotbalový reprezentant opakovaně zvítězil v tuzemské anketě Fotbalista roku, má zkušenosti z předních evropských lig a v posledních sezónách pak sází góly v německém Bayeru Leverkusen, se kterým v současnosti dominuje ligové tabulce. Na posledním Mistrovství Evropy v roce 2021 nastřílel pět gólů a s portugalskou legendou Cristianem Ronaldem se tak dělil o první místo v tabulce střelců.

Společně s Patrikem Schickem potěší a pobaví fanoušky vivo před a během šampionátu i profesionální fotbalový freestylista Honza Weber. Ten se tomuto stylovému sportu věnuje od roku 2001, je devítinásobným mistrem světa a pětinásobným mistrem Evropy. Také je držitelem desítek českých i světových rekordů včetně zpracování míče z vrtulníku ze 60 metrů. Ve světě se proslavil svými triky s nejrůznějšími předměty, např. s mobilním telefonem, či bowlingovou koulí, díky čemuž získal role i v mnoha filmech a reklamách.

Oba sportovci ve spolupráci s vivo připravili vzrušující a zábavnou kampaň pro české a slovenské fanoušky napříč online médii, sociálními sítěmi, platformami influencerů, PR komunikací i v rámci co-marketingových aktivit. Páteří kampaně budou zábavná videa plná efektních fotbalových kousků na sociálních sítích. Příznivci se pak budou moci zapojit do celé řady soutěží, ve kterých mohou vyhrát vstupenky na UEFA Euro 2024™. „Ve vivo jednoduše chceme, aby Česko v příštích měsících naprosto žilo fotbalem!“ dodává Gabriela Roušarová.

Soutěžní horečka

Již dnes 21. března startujeme marketingovou kampaň s první soutěží o vstupenky na UEFA Euro 2024™. Ta proběhne na sociálních sítích vivo a později i skrze platformy vybraných obchodních partnerů vivo. Fanoušci se postupně mohou zúčastnit soutěží o lístky na atraktivní utkání. Konkrétně půjde o zápasy

Česko–Portugalsko

Nizozemsko–Francie

Chorvatsko–Itálie

Nizozemsko–Rakousko

Osmifinále 2A–2B

V další fázi kampaně se pak fanoušci budou moci zapojit a vyhrát exkluzivní balíčky kompletních zájezdů na EURO. Se společností vivo tedy skutečně mohou žít evropským fotbalem naplno.