Mobil ve tvaru srdce hitem svátku zamilovaných? Ne tak úplně

Mobil ve tvaru srdce hitem svátku zamilovaných? Ne tak úplně

14. 2. 2015

Spousta firem cílí svoje reklamní kampaně na 14. února a svátek zamilovaných. Ostatně, v očích mnohých je Valentýn považován za umělý svátek, který se zrodil právě v marketingových odděleních velkých společností. A na stejném místě vznikl i mobilní telefon ve tvaru srdce.

Rozhodně jej nemůžeme nazvat chytrým, jelikož je vlastně blbý jak troky – zapomeňte na aplikace či dotykový displej, s mobilem Heart budete rádi, když si zavoláte. Trik je ale v tom, že telefon vypadá jako srdíčko a musíte jej otočit, aby se přeměnil v něco, co tvarem připomíná mobil (nebo pilulku).

Podívejte se na valentýnský díl Applikací!

Tahle novinka samozřejmě vznikla v Japonsku a pokud si telefon koupíte, získáte k němu i nabíječku ve tvaru srdíčka. Drobný háček je ale v tom, že zařízení dorazí na japonský trh až v březnu. Nabízí se tak otázka, jestli se chytré hlavy v marketingu tentokrát trochu nepřepočítaly…

Zdroj: Engadget

Čtěte také

Žebříček nejstahovanějších aplikací ovládl průvodce muzei. Tady je důvod!

Žebříček nejstahovanějších aplikací ovládl průvodce muzei. Tady je důvod!

Aplikace Před 9 hodinami

Že aplikace od Google patří dlouhodobě k nejstahovanějším, na to už jsme si zvykli. Ale jaktože na vrcholu žebříčku...

Opera bojuje proti webům, které využívají mobily k těžbě kryptoměn

Opera bojuje proti webům, které využívají mobily k těžbě kryptoměn

Aplikace Před 9 hodinami

Těžba kryptoměn, jako je třeba Bitcoin, vyžaduje velký výpočetní výkon a tím pádem i spoustu energie. Někteří lidé proto začali...

Chci posílat výběr
nejlepších článků na e-mail