Nejdražší televizní reklamy? Na mobilní hry i selfíčka

Nejdražší televizní reklamy? Na mobilní hry i selfíčka

15. 8. 2017

Super Bowl je americký svátek. Finálový zápas národní ligy amerického fotbalu.  Televizní sledovanost jde přes 100 milionů a podobně vysoko míří i cena za reklamní prostor (cca 100 milionů korun za 30 vteřin). Super Bowl je show, během které chtějí zazářit známé hvězdy, stejně jako velké světové značky a společnosti. Markeťáci a kreativci dlouze připravují nákladné televizní reklamy, které během Super Bowlu uvidí desítky milionů diváků a další se nasbírají dodatečně na Youtube.

Špičkové televizní reklamy jsou nedílnou součástí tohoto svátku a jejich kvality se řeší ještě celé dny po samotném zápase. My jsme z pestré nabídky reklam vybrali čtveřici nejzajímavějších, tedy těch, které se točí kolem mobilních technologií a mobilních her. A jak můžete vidět, ani tady se na ničem nešetřilo. Nechybí totiž hollywoodské hvězdy, známé celebrity ani speciální efekty, jimiž by se mohl chubit kdejaký spektákl…

T-Mobile bojuje za vaše mobilní data


Mobilní operátor vytvořil vtipný reklamní spot s Kim Kardashian-West, kde vás známá celebrita přesvědčuje o tom, ať poctivě využíváte svoje mobilní data. Velká část uživatelů totiž nevycucá svoje datové balíčky do posledního bitu a je to hrozná škoda. Pokud nevíte, do čeho svoje data investovat, Kim vám poradí, ať sledujete jí nebo její vyvinuté pozadí.

Liam Neeson si vás najde


Populární herec a hollywoodský drsňák pro společnost Supercell vtipně navázal na svojí roli ve filmech 96 hodin. V nich jako naštvaný otec a bývalý tajný agent honil překupníky s lidským masem po Evropě a pokud mu dáte nakládačku ve hře Clash of Clans, je klidně možné, že půjde i po vás. Dejte si tedy pozor, až budete drtit uživatele jménem Neeson52.

Game of War s Kate Upton


Se svojí stroškou do mlýna přišla i mobilní hra Game of War. Ta však vsadila na přesný opak, co autoři Clash of Clans. Místo drsného Neesona se můžete kochat herečkou a modelkou Kate Upton. Ta musí kvůli přerušit svojí teplou koupel, nasadit lesklé brnění a vyrazit do akce. Reklama tak cílí na ty nejnižší pudy a také za to slízla v médiích kritiku. Faktem ale je, že to tak trochu funguje.

Když Bohu dojde šťáva


Další katastrofický film Michaela Baye nebo Rolanda Emmericha? Kdepak, to je jen další televizní reklama. V ní sledujeme rozpad společnosti, který vede k veselé pointě. Všichni víme, jak nás naštve, když dojde v telefonu baterka. Položili jste si ale otázku, co se stane, když dojde baterka v mobilu samotného Pána Boha? Nic pěkného!

Čtěte také

Black Desert Online míří na mobily. Vypadá neuvěřitelně!

Black Desert Online míří na mobily. Vypadá neuvěřitelně!

Hra 17. 8. 2017

Black Desert Online patří k nejkomplexnějším online hrám, které si dnes na počítači můžete zahrát. Jen samotný editor avatara je...

Nejkontroverznější mobilní hra? Co třeba simulátor potratu

Nejkontroverznější mobilní hra? Co třeba simulátor potratu

Hra 15. 8. 2017

Diskuzní fóra herního serveru TouchArcade zaměřeného na mobilní hry představují pro nezávislé vývojáře skvělou příležitost, jak dát...

Chci posílat výběr
nejlepších článků na e-mail