Úvod Novinky Nejdražší televizní reklamy? Na mobilní hry i selfíčka

Nejdražší televizní reklamy? Na mobilní hry i selfíčka

Nejdražší televizní reklamy? Na mobilní hry i selfíčka
Super Bowl je americký svátek. Finálový zápas národní ligy amerického fotbalu.  Televizní sledovanost jde přes 100 milionů a podobně vysoko míří i cena za reklamní prostor (cca 100 milionů korun za 30 vteřin). Super Bowl je show, během které chtějí zazářit známé hvězdy, stejně jako velké světové značky a společnosti. Markeťáci a kreativci dlouze připravují nákladné televizní reklamy, které během Super Bowlu uvidí desítky milionů diváků a další se nasbírají dodatečně na Youtube.

Špičkové televizní reklamy jsou nedílnou součástí tohoto svátku a jejich kvality se řeší ještě celé dny po samotném zápase. My jsme z pestré nabídky reklam vybrali čtveřici nejzajímavějších, tedy těch, které se točí kolem mobilních technologií a mobilních her. A jak můžete vidět, ani tady se na ničem nešetřilo. Nechybí totiž hollywoodské hvězdy, známé celebrity ani speciální efekty, jimiž by se mohl chubit kdejaký spektákl…

T-Mobile bojuje za vaše mobilní data


Mobilní operátor vytvořil vtipný reklamní spot s Kim Kardashian-West, kde vás známá celebrita přesvědčuje o tom, ať poctivě využíváte svoje mobilní data. Velká část uživatelů totiž nevycucá svoje datové balíčky do posledního bitu a je to hrozná škoda. Pokud nevíte, do čeho svoje data investovat, Kim vám poradí, ať sledujete jí nebo její vyvinuté pozadí.

Liam Neeson si vás najde


Populární herec a hollywoodský drsňák pro společnost Supercell vtipně navázal na svojí roli ve filmech 96 hodin. V nich jako naštvaný otec a bývalý tajný agent honil překupníky s lidským masem po Evropě a pokud mu dáte nakládačku ve hře Clash of Clans, je klidně možné, že půjde i po vás. Dejte si tedy pozor, až budete drtit uživatele jménem Neeson52.

Game of War s Kate Upton


Se svojí stroškou do mlýna přišla i mobilní hra Game of War. Ta však vsadila na přesný opak, co autoři Clash of Clans. Místo drsného Neesona se můžete kochat herečkou a modelkou Kate Upton. Ta musí kvůli přerušit svojí teplou koupel, nasadit lesklé brnění a vyrazit do akce. Reklama tak cílí na ty nejnižší pudy a také za to slízla v médiích kritiku. Faktem ale je, že to tak trochu funguje.

Když Bohu dojde šťáva


Další katastrofický film Michaela Baye nebo Rolanda Emmericha? Kdepak, to je jen další televizní reklama. V ní sledujeme rozpad společnosti, který vede k veselé pointě. Všichni víme, jak nás naštve, když dojde v telefonu baterka. Položili jste si ale otázku, co se stane, když dojde baterka v mobilu samotného Pána Boha? Nic pěkného!



Čtěte také:

Komentáře