Příběhy z křemíkové knihovny: Cut the Rope

Příběhy z křemíkové knihovny: Cut the Rope

Včera

„Statistiky jsme sledovali co půl hodiny. První den jsme byli na nějakých dvou stovkách stažení, o dva dny později jsme už okupovali první pozice žebříčků v padesáti zemích po celém světě. To jsme nečekali,“ vzpomínají dvojčata Vojnovova na úspěch hry Cut the Rope. Místo toho, aby běželi do první večerky pro flašku vodky a oslavovali, jak to Rusové umí, se bratři raději soustředili na to, aby ze žebříčků jen tak neslezli. Najali manažera, zaměstnance a kanceláře, a začali programovat první z mnoha aktualizací. Sami už v té době měli na kontě dvacet let zkušeností s vývojem pro různé platformy, ale žádné výraznější úspěchy. Ten přinesl až iPhone a zelená příšerka, co ráda sladké. Brzy následovala nová, ještě zábavnější dobrodružství Om Noma, jak se příšerka jmenuje, ale také výroba plyšáků, figurek, komiksů a dalších roztomilých reklamních předmětů.

Čtěte také

Nejkontroverznější mobilní hra? Co třeba simulátor potratu

Nejkontroverznější mobilní hra? Co třeba simulátor potratu

Hra Včera

Diskuzní fóra herního serveru TouchArcade zaměřeného na mobilní hry představují pro nezávislé vývojáře skvělou příležitost, jak dát...

Cvakněte si selfie s Pikachu! Ale rychle, než ze Snapchatu zmizí

Cvakněte si selfie s Pikachu! Ale rychle, než ze Snapchatu zmizí

Aplikace Včera

Snapchat vytáhl v konkurenčním boji s Instagramem těžký kalibr. Oficiální Pikachu filtr pro vaše selfíčka a videa! Přesněji...

Chci posílat výběr
nejlepších článků na e-mail