Úvod Novinky Příběhy z křemíkové knihovny: Cut the Rope

Příběhy z křemíkové knihovny: Cut the Rope

Příběhy z křemíkové knihovny: Cut the Rope
„Statistiky jsme sledovali co půl hodiny. První den jsme byli na nějakých dvou stovkách stažení, o dva dny později jsme už okupovali první pozice žebříčků v padesáti zemích po celém světě. To jsme nečekali,“ vzpomínají dvojčata Vojnovova na úspěch hry Cut the Rope. Místo toho, aby běželi do první večerky pro flašku vodky a oslavovali, jak to Rusové umí, se bratři raději soustředili na to, aby ze žebříčků jen tak neslezli. Najali manažera, zaměstnance a kanceláře, a začali programovat první z mnoha aktualizací. Sami už v té době měli na kontě dvacet let zkušeností s vývojem pro různé platformy, ale žádné výraznější úspěchy. Ten přinesl až iPhone a zelená příšerka, co ráda sladké. Brzy následovala nová, ještě zábavnější dobrodružství Om Noma, jak se příšerka jmenuje, ale také výroba plyšáků, figurek, komiksů a dalších roztomilých reklamních předmětů.




Čtěte také:

Komentáře