Úvod Novinky Slovenský Mercedes kvůli komentáři na Facebooku musel utopit nové auto

Slovenský Mercedes kvůli komentáři na Facebooku musel utopit nové auto

Slovenský Mercedes kvůli komentáři na Facebooku musel utopit nové auto
Facebook je mocný nástroj. Donutí lidi dělat divné věci. Třeba utopit v řece nový model Mercedesu… Tohle se stalo na Slovensku. Při jednom ze statusů se správce stránky automobilky prořekl, že klidně nový model vozu utopí v bazénu, pokud komentář jednoho z fanoušků dostane přes tisíc lajků. Jakmile se začaly objevovat stovky zdvižených palců, v autorovi nejspíš trochu zatrnulo. A nejen jemu, početná komunita uživatelů sociální sítě byla zvědavá, jak tohle dopadne. Ostatně, komentář nakonec získal 2559 lajků. O měsíc později, 23. srpna, se tak na Facebooku objevil další status, tentokrát již s videem. Vůz značky Mercedes-Benz v něm v rychlém sestřihu žbluňkne do vody. Video pak doprovází komentář „slibujeme, že když bude mít toto video tisíc sdílení, dáme našemu social media managerovi jeho práci zpátky“. Video zatím sdílelo 807 lidí. Nejspíš proto, že podezřele rychlý střih naznačuje, že se vlastně žádné auto skutečně neutopilo.

 
Nová CLA Swimming Brake

Na začiatku bola prehratá stávka, na konci je o jedno voľné parkovacie miesto viac. Sľubujeme, že keď bude mať toto video tisíc zdieľaní, dáme nášmu social media managerovi jeho prácu späť.

Posted by Mercedes-Benz Slovakia on Sunday, 23 August 2015


Zdroj: Facebook Mercedes-Benz Slovakia



Čtěte také:

Komentáře