Slovenský Mercedes kvůli komentáři na Facebooku musel utopit nové auto

Slovenský Mercedes kvůli komentáři na Facebooku musel utopit nové auto

26. 8. 2015

Facebook je mocný nástroj. Donutí lidi dělat divné věci. Třeba utopit v řece nový model Mercedesu… Tohle se stalo na Slovensku. Při jednom ze statusů se správce stránky automobilky prořekl, že klidně nový model vozu utopí v bazénu, pokud komentář jednoho z fanoušků dostane přes tisíc lajků. Jakmile se začaly objevovat stovky zdvižených palců, v autorovi nejspíš trochu zatrnulo. A nejen jemu, početná komunita uživatelů sociální sítě byla zvědavá, jak tohle dopadne. Ostatně, komentář nakonec získal 2559 lajků. O měsíc později, 23. srpna, se tak na Facebooku objevil další status, tentokrát již s videem. Vůz značky Mercedes-Benz v něm v rychlém sestřihu žbluňkne do vody. Video pak doprovází komentář „slibujeme, že když bude mít toto video tisíc sdílení, dáme našemu social media managerovi jeho práci zpátky“. Video zatím sdílelo 807 lidí. Nejspíš proto, že podezřele rychlý střih naznačuje, že se vlastně žádné auto skutečně neutopilo.

 
Nová CLA Swimming Brake

Na začiatku bola prehratá stávka, na konci je o jedno voľné parkovacie miesto viac. Sľubujeme, že keď bude mať toto video tisíc zdieľaní, dáme nášmu social media managerovi jeho prácu späť.

Posted by Mercedes-Benz Slovakia on Sunday, 23 August 2015


Zdroj: Facebook Mercedes-Benz Slovakia

Čtěte také

Podíl mobilů s nejnovějším Androidem roste, nejrozšířenější je stále verze z roku 2015

Podíl mobilů s nejnovějším Androidem roste, nejrozšířenější je stále verze z roku 2015

Různé Před 23 hodinami

Google aktualizoval statistiky distribuce systému Android. Data vycházejí z návštěv obchodu Google Play za posledních sedm dní. Na...

App Store zavedl předobjednávky. K čemu jsou dobré?

App Store zavedl předobjednávky. K čemu jsou dobré?

Různé Včera

V některých zemích se na App Store objevila nová sekce – předobjednávky. Jde zpravidla o hry, které vycházejí za pár dní....

Chci posílat výběr
nejlepších článků na e-mail