Apple vs. Samsung: Souboj nových reklam. Kdo vyhrál?

Apple vs. Samsung: Souboj nových reklam. Kdo vyhrál?

15. 8. 2017

Těsně po sobě se oba mobilní giganti vytáhli s novými reklamami. Sice nejdou do přímého střetu, ale i tak jsou to pořád videa, která vás mají přilákat na jednu či druhou stranu. Apple na to jde klasicky – snaží se upozornit na množství aplikací, které App Store nabízí. Reklamu pak uzavírá slogan „Když to není iPhone, tak to není iPhone.“


Reklama Amazing Apps od Apple.
 
Samsung naopak zvolil úplně jinou cestu a zkouší brnkat na naše emoce. Resp. Se na nich vozí jako na surfovém prkně. Dvojice nových reklam totiž upozorňuje na to, že se společnost stala partnerem asociace surfingových profesionálů ASP. Jednotlivé produkty jsou ukázány jenom krátce a důraz je kladený na malé lidské příběhy... A na nás to funguje.
 


 
Dvě reklamy od Samsungu.

Mimochodem, pokud nevíte, co v té druhé reklamě hraje za písničku. Tak byste si měli stáhnout aplikaci Shazam. Je Absolute Begginers od Paula Cantelona a Ashley McCluskey.

Čtěte také

Black Desert Online míří na mobily. Vypadá neuvěřitelně!

Black Desert Online míří na mobily. Vypadá neuvěřitelně!

Hra 17. 8. 2017

Black Desert Online patří k nejkomplexnějším online hrám, které si dnes na počítači můžete zahrát. Jen samotný editor avatara je...

Nejkontroverznější mobilní hra? Co třeba simulátor potratu

Nejkontroverznější mobilní hra? Co třeba simulátor potratu

Hra 15. 8. 2017

Diskuzní fóra herního serveru TouchArcade zaměřeného na mobilní hry představují pro nezávislé vývojáře skvělou příležitost, jak dát...

Chci posílat výběr
nejlepších článků na e-mail