Apple vs. Samsung: Souboj nových reklam. Kdo vyhrál?

Apple vs. Samsung: Souboj nových reklam. Kdo vyhrál?

21. 7. 2015

Těsně po sobě se oba mobilní giganti vytáhli s novými reklamami. Sice nejdou do přímého střetu, ale i tak jsou to pořád videa, která vás mají přilákat na jednu či druhou stranu. Apple na to jde klasicky – snaží se upozornit na množství aplikací, které App Store nabízí. Reklamu pak uzavírá slogan „Když to není iPhone, tak to není iPhone.“


Reklama Amazing Apps od Apple.
 
Samsung naopak zvolil úplně jinou cestu a zkouší brnkat na naše emoce. Resp. Se na nich vozí jako na surfovém prkně. Dvojice nových reklam totiž upozorňuje na to, že se společnost stala partnerem asociace surfingových profesionálů ASP. Jednotlivé produkty jsou ukázány jenom krátce a důraz je kladený na malé lidské příběhy... A na nás to funguje.
 


 
Dvě reklamy od Samsungu.

Mimochodem, pokud nevíte, co v té druhé reklamě hraje za písničku. Tak byste si měli stáhnout aplikaci Shazam. Je Absolute Begginers od Paula Cantelona a Ashley McCluskey.

Čtěte také

Podíl mobilů s nejnovějším Androidem roste, nejrozšířenější je stále verze z roku 2015

Podíl mobilů s nejnovějším Androidem roste, nejrozšířenější je stále verze z roku 2015

Různé Včera

Google aktualizoval statistiky distribuce systému Android. Data vycházejí z návštěv obchodu Google Play za posledních sedm dní. Na...

App Store zavedl předobjednávky. K čemu jsou dobré?

App Store zavedl předobjednávky. K čemu jsou dobré?

Různé Včera

V některých zemích se na App Store objevila nová sekce – předobjednávky. Jde zpravidla o hry, které vycházejí za pár dní....

Chci posílat výběr
nejlepších článků na e-mail