LinkedIn chce nabídnout logické hry

Portál LinkedIn za poslední roky vyrostl. Z místa původně určeného pro prezentaci pracovních zkušeností a hledání nové práce se stala sociální síť, kde mohou uživatelé psát příspěvky a komentovat. V budoucnu se server ještě promění.

Cílem je, aby lidé na LinkedIn trávili více času. Vedení společnosti toho chce dosáhnout jednoduchými a krátkými hrami, které bude možné dokončit během několika minut. Tyto hry budou založené na hádankách a logice.

Hry mají na LinkedIn přinést trochu zábavy, prohloubit vztahy a podnítit příležitost ke konverzaci. LinkedIn chce jít ještě dál a zavést hodnocení firem. Zaměstnanci firmy budou moci kolektivně sbírat body, aby se jejich společnost umístila v žebříčku co nejvýše.

Jaké jsou názory? Někteří se na logické hry těší. Jiní je považují za blbost a snahu udělat z LinkedIn nový Facebook.